შეფასება

კომპონენტები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ბრწყინვალე
შენიშვნა
გაკვეთილში ჩართულობა
არ ერთვება გაკვეთილში.
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას

კითხვა
(დეკოდირება)
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;

თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ  და მარტივ სიტყვებს;

კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.

კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.

გაგება-გააზრება
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.

წერა
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.


კომპონენტები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ბრწყინვალე
შენიშვნა
გაკვეთილში ჩართულობა
(მ.შ. ჯგუფური მუშაობა)
არ ერთვება გაკვეთილში.

ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას

კითხვა
(დეკოდირება)
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;

თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ  და მარტივ სიტყვებს;

კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.

კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.

გაგება-გააზრება
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.

წერა
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.



კომპონენტები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ბრწყინვალე
შენიშვნა
გაკვეთილში ჩართულობა
არ ერთვება გაკვეთილში.
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას

კითხვა
(დეკოდირება)
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;

თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ  და მარტივ სიტყვებს;

კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.

კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.

გაგება-გააზრება
ვერ იგებს ტექსტში (ფილმში)მოცემულ ინფორმაციას.
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში (ფილმში) მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
პასუხობს ტექსტის (ფილმის) ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.

წერა
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.




შეფასება:
განმავითარებელი შეფასება
კომპონენტები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ბრწყინვალე
შენიშვნა
გაკვეთილში ჩართულობა
არ ერთვება გაკვეთილში.
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას

კითხვა
(დეკოდირება)
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;

თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ  და მარტივ სიტყვებს;

კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.

კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.

გაგება-გააზრება
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.

წერა
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.
შეფასება

კომპონენტები
დაბალი
საშუალო
მაღალი
ბრწყინვალე
შენიშვნა
ჯგუფური მუშაობა
არ ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში

ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში და მასწავლებლის მითითებით  ეხმარება ჯგუფის წევრებს.
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში და იჩენს ინიციატივას.

კითხვა
(დეკოდირება)
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;

თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ  და მარტივ სიტყვებს;

კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.

კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.

გაგება-გააზრება
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.

წერა
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.

Комментариев нет:

Отправить комментарий