კომპონენტები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ბრწყინვალე
|
შენიშვნა
|
გაკვეთილში ჩართულობა
|
არ ერთვება გაკვეთილში.
|
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
|
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
|
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას
| |
კითხვა
(დეკოდირება)
|
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;
|
თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ და მარტივ სიტყვებს;
|
კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.
|
კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.
| |
გაგება-გააზრება
|
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
|
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
|
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
|
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.
| |
წერა
|
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
|
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.
|
კომპონენტები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ბრწყინვალე
|
შენიშვნა
|
გაკვეთილში ჩართულობა
(მ.შ. ჯგუფური მუშაობა)
|
არ ერთვება გაკვეთილში.
|
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
|
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
|
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას
| |
კითხვა
(დეკოდირება)
|
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;
|
თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ და მარტივ სიტყვებს;
|
კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.
|
კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.
| |
გაგება-გააზრება
|
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
|
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
|
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
|
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.
| |
წერა
|
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
|
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.
|
კომპონენტები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ბრწყინვალე
|
შენიშვნა
|
გაკვეთილში ჩართულობა
|
არ ერთვება გაკვეთილში.
|
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
|
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
|
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას
| |
კითხვა
(დეკოდირება)
|
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;
|
თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ და მარტივ სიტყვებს;
|
კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.
|
კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.
| |
გაგება-გააზრება
|
ვერ იგებს ტექსტში (ფილმში)მოცემულ ინფორმაციას.
|
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში (ფილმში) მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
|
პასუხობს ტექსტის (ფილმის) ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
|
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.
| |
წერა
|
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
|
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.
|
შეფასება:
განმავითარებელი შეფასება
კომპონენტები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ბრწყინვალე
|
შენიშვნა
|
გაკვეთილში ჩართულობა
|
არ ერთვება გაკვეთილში.
|
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
|
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში
|
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს აქტივობებში და იჩენს ინიციატივას
| |
კითხვა
(დეკოდირება)
|
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;
|
თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ და მარტივ სიტყვებს;
|
კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.
|
კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.
| |
გაგება-გააზრება
|
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
|
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
|
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
|
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.
| |
წერა
|
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
|
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.
|
კომპონენტები
|
დაბალი
|
საშუალო
|
მაღალი
|
ბრწყინვალე
|
შენიშვნა
|
ჯგუფური მუშაობა
|
არ ერთვება ჯგუფურ მუშაობაში
|
ზოგჯერ მონაწილეობს აქტივობებში, სჭირდება შეხსენება.
|
თითქმის ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში და მასწავლებლის მითითებით ეხმარება ჯგუფის წევრებს.
|
ყოველთვის აქტიურად მონაწილეობს ჯგუფურ მუშაობაში და იჩენს ინიციატივას.
| |
კითხვა
(დეკოდირება)
|
ნაცნობ ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;
|
თავისუფლად კითხულობს ნაცნობ და მარტივ სიტყვებს;
|
კითხულობს ხმამაღლამთლიანი სიტყვებითა და სიტყვებს შორის პაუზებით.
|
კითხულობს მკაფიოდ, გამართულად. სათანადოდ იცავს პაუზებსა და ინტონაციას.
| |
გაგება-გააზრება
|
ვერ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას.
|
ნაწილობრივ იგებს ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას და სხვათა დახმარებით პასუხობს კითხვებს.
|
პასუხობს ტექსტის ირგვლივ დასმულ საკითხებს. მსჯელობს წაკითხული თემის ირგვლივ.
|
თავისუფლად გამოთქვამს თავის მოსაზრებას. ავლებს პარალელს პირად და ლიტერატურულ გამოცდილებასთან.
| |
წერა
|
უხეშად არღვევს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. საჭიროებს მასწავლებლის მუდმივ დახმარებას.
|
იცავს ასოთა განლაგების პრინციპს. ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს, თუმცა ზოგჯერ საჭიროებს დამატებით მითითებას.
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. ზუსტად ასრულებს დავალებისა და მასწავლებლის ინსტრუქციებს,
|
იცავს ხაზოვან სისტემაში ასოების განლაგების პრინციპს. შეუძლია დამოუკიდებლად დავალების არსის გაგება და შესრულება.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий